Ενημερωτική συνάντηση των μαθητών του ΕΠΑ.Λ. Αμφιλοχίας στο Δημαρχείο της Αμφιλοχίας

Διδακτική επίσκεψη στις 22 Δεκέμβρη πραγματοποίησε ο τομέας Οικονομίας και η ειδικότητα «Υπαλλήλων διοίκησης και οικονομικών υπηρεσιών» του ΕΠΑ.Λ. Αμφιλοχίας στο Δημαρχείο Αμφιλοχίας, συνοδευόμενοι από τους καθηγητές Δράκο Κωνσταντίνο και Σκυλογιάννη Ευάγγελο.

Αρχικά, οι μαθητές και οι καθηγητές είχαν την τιμή της εξαιρετικής υποδοχής από τον αντιδήμαρχο πολιτιστικών θεμάτων κο Παπούλια Άκη.Ο αντιδήμαρχος αναφέρθηκε σε επιμέρους ζητήματα του Δήμου, στον προγραμματισμό, στο σχεδιασμό και στην εκτέλεση των έργων, στη διαχείριση των απορριμμάτων και στα πολιτιστικά θέματα. Στη συνέχεια, ο υπάλληλος της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου, οικονομολόγος κος Μέρκος Κωνσταντίνος, ανέλυσε διεξοδικά πώς λειτουργούν οι οικονομικές και λογιστικές υπηρεσίες του Δήμου. Εξήγησε τις βασικές αρχές λειτουργίας του οικονομικού συστήματος του Δήμου. Ιδιαίτερα, αναφέρθηκε στο δημόσιο λογιστικό ? απογραφικό σύστημα αλλά και στο διπλογραφικό το οποίο μπήκε στους Δήμους τα τελευταία χρόνια για να καλύψει ένα κενό που προϋπήρχε. Ο κος Μέρκος τόνισε ότι και τα δύο συστήματα αποτελούν τα εργαλεία για την ολοκληρωμένη πληροφόρηση της ορθής διοίκησης και είναι απαραίτητα για την παρακολούθηση των οικονομικών στους Δήμους, αλλά κυρίως για τη λήψη των σωστών αποφάσεων προς όφελος των δημοτών και της κοινωνίας γενικότερα. Επίσης, έγινε εκτενής αναφορά στο σύστημα εσόδων- εξόδων, στον προϋπολογισμό ? ισολογισμό, στην κατανομή των δαπανών στις διάφορες υπηρεσίες.

Οι μαθητές απεκόμισαν τις καλύτερες εντυπώσεις και ενθουσιάστηκαν με την επαφή σε πρακτικό επίπεδο όλων όσων διδάσκονται θεωρητικά. Επιπλέον, σε πολλούς γεννήθηκαν οι ελπίδες ότι μπορεί να απασχοληθούν και οι ίδιοι σε ανάλογους με το γνωστικό τους αντικείμενο υπηρεσίες, στο οικονομικό τμήμα της τοπικής αυτοδιοίκησης, τελειώνοντας φυσικά τις σπουδές τους. Δίνοντας τέτοια κίνητρα στα παιδιά, αφενός αναπτερώνονται οι ελπίδες τους ότι θα ξεπεράσουν με τη μόρφωση το ζοφερό μέλλον που διαφαίνεται και θα βγουν από το τέλμα που τους διαμηνύουν, αφετέρου με θάρρος προχωρούν για την πορεία τους στο σχολείο με περισσότερο ενδιαφέρον.